Followers

Monday 22 August 2011

A70 Taken Fishing Ruler..

Yeayyyyy..!!haha..kenapa teman bersorak gembira??Tiada apa2 yang menarik cuma barang yang teman beli di pusat beli belah Online terkenal iaitu Ebay.com dah selamat sampai ke tangan teman. Jadi apakah barang yang teman beli tu??Teman beli satu aksesori pancing iaitu pengukur ikan. Mungkin tak penting bagi sesetengah orang, tapi bagi teman pengukur ini agak penting kerana disitu kita boleh rekodkan saiz tangkapan kita dan menunjukkan bukti yang sahih saiz sebenar ikan itu. Jadi gambar dibawah ini teman beli jenama A70 Taken Bass Fishing Ruler.





Item spec:
Panjang 70cm
Lebar 8cm
Made in Korea

Rekabentuk dan corak ini yang telah membuat teman tertarik untuk membelinya dan selain itu pengukur ini juga kukuh kerana bahan yang digunakan sangat berkualiti. Jika terkena air pun ia tidak akan mudah rosak.


Selain itu grafik pada pengukur ini juga menarik seperti gambar dibawah ini. karakter ikan lebih menarik jika mendapat ikan yang lebih besar.





Starting point untuk pengukur ini dalam bentuk "L" bagi mengelakkan kesilapan semasa mengukur ikan.


Jadi, teman sudah tidak sabar untuk turun casting Peacock Bass semula untuk merekod saiz tangkapan teman.

Nota: Terdapat banyak lagi jenama pita pengukur yang dikeluarkan khas untuk mengukur ikan seperti Megabass, Evergreen, Berkley, Rapala dan lain2 lagi. Harga juga berbeza mengikut jenama.










1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...