Followers

Monday 19 September 2011

Review: Gewang Ofmer Cat Walk

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca blog saya. Teman nak cerita sikit tentang sebuah gewang yang teman baru beli hari sabtu lepas. Teman ni dah lama tak membeli gewang2 sejak berumahtangga sekarang ni hee..tup2 dah bermacam2 gewang terbaru keluar dipasaran. Baiklah, gewang yang saya akan ceritakan kali ini ialah gewang Ofmer Cat Walk. Gewang ini telah direka bentuk di Japan.


Spesifikasi gewang:

Jenis   : Floating (gewang pensil permukaan)
Panjang: 60mm
Berat   : 4gram
Hook   : Owner Japan
Harga  : RM20++ (berbeza mengikut tempat)

Jika dilihat sekali imbas, bentuknya seakan akan gewang Megabass Dog-X Jr. Tetapi tidaklah 100% serupa dengan gewang tersebut. Rekabentuknya telah menarik minat untuk teman membeli dan mencubanya untuk digunakan memburu Peacock Bass.

Gambar gewang dengan lebih dekat dan jelas.

Gambar gewang dari pandangan hadapan.

Gambar gewang dari sisi atas.

Setelah mencubanya, apa yang teman dapati ialah gewang ini sangat menarik. Aksi lenggang lenggoknya sangat cantik dan tidak ada cacat celanya dan kena dengan namanya 'Cat Walk'. Warna warna yang dikeluarkan oleh pihak pengeluar juga sangat menarik dan memenuhi citarasa pengguna di Malaysia ini.

Gambar diatas adalah spesis Peacock Bass yang berjaya didaratkan oleh teman dengan gewang Ofmer Cat Walk ini. Jadi saya sarankan supaya kawan2 membeli gewang ini kerana ianya amat berbaloi dari segi harga dan kualitinya.

Rating saya untuk gewang ini:

Aksi    : 10/10
Warna : 9/10
Harga  : 9/10
Qualiti : 10/10

P/s: Jarak lontaran untuk gewang ini berbeza mengikut setup yang kita gunakan, pada pemilik Alphas, Pixy gewang ini tidak akan menjadi masalah kepada mereka.


1 comment:

  1. asalamualaikum mana nak cari cat walk warna ni ya lama dah sya mencari..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...